• Vrienden van Bavel

Vrienden van v.v. Bavel (voorheen Club van 50) maakt het mogelijk om bijzondere doelen te realiseren voor v.v. Bavel. Zo zijn er in het verleden door de inbreng van Vrienden van v.v. Bavel diverse zaken gerealiseerd zoals oefengoals, picknicktafels en een digitaal scorebord. Hierdoor hebben wij de vereniging kunnen helpen en dat willen wij in de toekomst ook blijven doen.

EEN HERNIEUWDE START

Een aantal leden Jan Diepstraten, Pieterbas Plasman en Edwin Roelands hebben Vrienden van v.v. Bavel nieuw leven inblazen. Er zijn nog voldoende zaken te ontwikkelen en te verbeteren in het belang van v.v. Bavel.

Vrienden van v.v. Bavel bestaat sinds jaar en dag en tot voor kort stonden ongeveer 20 trouwe leden op de lijst. Inmiddels is dit aantal bijna verzevenvoudigd tot 148 leden! Onderaan op de pagina vind je de ledenlijst.

WAT BIEDT VRIENDEN VAN V.V. BAVEL?

Je wordt jaarlijks éénmaal uitgenodigd om gezamenlijk met alle leden van Vrienden van v.v. Bavel een thuiswedstrijd van Bavel 1 te bezoeken met een ‘meet-and-greet’ met o.a. de spelers. Tijdens de wedstrijd wordt uiteraard voor een hapje en drankje gezorgd. Een ontspannen en gezellige middag onder het genot van een versnapering. Daarnaast komen we één keer per jaar bij elkaar om bij te praten over de huidige status en toekomstplannen van Vrienden van v.v. Bavel en horen ook graag van jou wat jouw ideeën zijn.

KORTOM

• Vrienden van v.v. Bavel zijn mensen die v.v. Bavel een warm hart toedragen
    • Vrienden van v.v. Bavel realiseert unieke projecten voor v.v. Bavel
    • Lidmaatschap bedraagt € 50