• Procedure afgelastingen

MAANDAG T/M VRIJDAG

De gemeente keurt de velden (keuring is tot 17.00 uur mogelijk).

• De webmaster plaatst een bericht over afgelasting op de website (raadpleeg die altijd bij veranderende weersomstandigheden).
    • Bij afgelasting wordt uitgeweken naar het kunstgrasveld volgens het alternatieve trainingsschema.
    • Bij algehele afgelasting wordt niet uitgeweken naar het kunstgrasveld.

ZATERDAG EN ZONDAG

KNVB LAST AF

• Een overzicht van algehele afgelasting door de KNVB is terug te vinden op teletekstpagina 603.
    • VV Bavel is ingedeeld in Zuid I. Categorie A: Bavel 1, Bavel 2, Bavel VR1, Bavel VR2, Bavel 2 za, Bavel JO19-1, Bavel JO17-1, Bavel JO15-1 en Bavel JO13-1. Categorie B: de overige senioren- en jeugdteams

CONSUL LAST AF (OP ZATERDAG VÓÓR 12.00 UUR)

• Indien de KNVB niet afgelast, dan kan de consul de velden afgelasten. Communicatie hierover volgt via de wedstrijdsecretaris (Ad van Gorkum) en via de website.
    • Let op! Het is zeker mogelijk dat wedstrijden op het kunstgrasveld wel doorgaan. Hierover zal de wedstrijdsecretaris communiceren met betrokkenen.

SCHEIDSRECHTER LAST AF

• Het is altijd mogelijk dat de scheidsrechter de wedstrijd afgelast. Communicatie hierover volgt via de wedstrijdsecretaris en via de website.