• Wedstrijdzaken app

Sinds enige tijd is het amateurvoetbal over gegaan naar het mobiele digitaal wedstrijdformulier. Het invullen van het wedstrijdformulier gaat uitsluitend met de Wedstrijdzaken-app gaan. Hoe? Dat wordt in onderstaande instructies voor de verschillende rollen uitgelegd. Heb je vragen? Neem dan contact op met het wedstrijdsecretariaat.

Voor wie is de app?
    De wedstrijdzaken app is voor iedereen die als official betrokken is bij een wedstrijd. Dus voor teammanagers, scheidsrechters en trainers/coaches is het noodzakelijk om deze app op de telefoon te hebben. Let wel op dat je aan onze club gelinkt bent d.m.v. je emailadres. Het emailadres dat je gebruikt voor het aanmaken van je account moet bekend zijn bij de ledenadministratie. Na een succesvolle koppeling worden de wedstrijden zichtbaar om af te handelen.

Wedstrijdzaken app ook voor Pupillen?
    Ja! Maar alleen het doorgeven van een uitslag. Dus verder geen teamopgaaf.

Wedstrijdzaken app en Voetbal.nl app?
    De wedstrijdzaken app is puur voor het afhandelen van het wedstrijdformulier. Voor eerder genoemde officials is het noodzakelijk om deze app te hebben. De overige communicatie binnen onze club gaat via de Voetbal.nl app en deze website. Dan gaat het niet alleen om het programma, uitslagen en standen maar ook om trainingen, evenementen en vergaderingen. Zorg dus dat je de Voetbal.nl app op je telefoon hebt staan. Ook hiervoor geldt dat deze via het emailadres met v.v. Bavel gekoppeld moet zijn. Je hebt slechts 1 account nodig. Hiermee kun je op beide apps inloggen.

Kortom:
    Iedereen heeft de Voetbal.nl app nodig maar niet iedereen de Wedstrijdzaken app