• v.v. Bavel geeft racisme de rode kaart

3 jan 2022
    • 0
  • Voetbal verbindt. Vele leden van v.v. Bavel staan meerdere keren per week op het voetbalveld met veel plezier. Allerlei kinderen en volwassenen voetballen bij v.v. Bavel samen, ongeacht geslacht, religie, huidskleur, leeftijd achtergrond, of welke kenmerken of voorkeuren dan ook.

In ieder team spelen verschillende personen, maar altijd worden zij gestimuleerd samen te werken omdat ze een gezamenlijk doel hebben. Racisme en discriminatie wordt uiteraard niet getolereerd bij onze vereniging. Om iedereen zo veel mogelijk plezier te laten beleven, moet iedereen zich ook welkom en thuis voelen op onze vereniging. Daarom zetten wij racisme en discriminatie buitenspel.

In de laatste weken voor de winterstop zijn veel teams op de foto gegaan met de rode kaart. Dit deden zij om te laten zien dat iedereen welkom is bij onze vereniging en racisme niet geaccepteerd wordt.

Helaas zijn nog niet alle teams op de foto geweest in verband met de beperkte wedstrijdprogramma’s vlak voor de winterstop als gevolg van het coronavirus. Maar voor de hele vereniging geldt: Iedereen is welkom, daarom geven wij racisme de rode kaart.

• Er is geen galerie geselecteerd, of de galerie is verwijderd.