• v.v. Bavel en hoofdtrainer VR1 Jim Verhaart zetten samenwerking voort: ‘Het team gaat voor elkaar door het vuur’

26 jan 2023
  • Jim Verhaart gaat ook volgend seizoen door als hoofdtrainer van v.v. Bavel VR1. De samenwerking bevalt beide partijen goed, waardoor is besloten om zijn contract met een jaar te verlengen.

Jim is verheugd dat hij langer bij onze club gaat blijven. ,,Ik denk dat we bij Bavel op de goede weg zijn om van het eerste vrouwenteam een stabiele hoofdklasser te maken. Deze groep is leergierig, denkt mede na over trainingen en wedstrijden en wil altijd het beste uit zichzelf halen.”

Ook Myrthe van Boxel, coördinator van het vrouwenvoetbal, is blij met de langere samenwerking. ,,De speelsters zijn blij met Jim als trainer. Bij de evaluaties hebben we bijna alleen maar lof over hem gehoord. Hij heeft er een hecht team van gemaakt en draagt mede bij aan de goede sfeer die er nu hangt. Jim past ook als persoon goed bij onze club.”

,,Het team gaat voor elkaar door het vuur”, vertelt Jim. ,,We willen altijd volle bak gaan in het veld en hebben bovendien ook een gezellige derde helft met elkaar. En daarbij moet je maar eens ‘nee’ proberen te zeggen, als je hoort dat ze graag willen dat je blijft. Ik ben nogmaals blij dat we de samenwerking voort kunnen zetten.”

Jim gaat voor zijn vierde seizoen bij Bavel. Op dit moment staat v.v. Bavel VR1 op een keurige zevende plaats in de landelijke hoofdklasse B.