• Trainingsschema seizoen '21-'22

    17 jul 2021
    |
    • 0
  • Beste spelers, trainers, ouders,

    Het trainingsschema 2021-2022 is bekend. Er is in vroegtijdig stadium mee begonnen om een zo breed mogelijk gedragen schema te maken.Er is in tegenstelling tot andere jaren niet gekozen voor een alternatief schema.

    Dit bleek in de praktijk niet altijd te werken, omdat teams dan (in bepaalde gevallen) op een andere tijd of zelfs andere dag werden ingedeeld, wat praktisch niet handig was of uiteindelijk niet doorging als de dag erop wel het reguliere schema van toepassing was.

    Komende seizoen dus 1 schema, waarbij je niet traint als het veld, waarop jouw team is ingedeeld, afgelast is.

    Met sportieve groet,

    Het bestuur

  • Dagveld Bveld Coefenhoekveld E
    MAANDAG
    1700 - 1800JO7-1| JO7-2| JO7-3 | JO7-4
    1800 - 1900JO11-1 | JO11-2 | JO11-3| JO11-4JO10-1 | JO10-2 | JO10-3| JO9-1| JO9-2| JO10-4JO9-3|JO9-4| JO8-1| JO8-2| JO8-3 | JO8-4
    1900 - 2015MO15-1 | MO15-2JO15-3|JO15-4
    2015 - 2145JO17-3 | JO17-4|JO17-5JO19-3|JO19-4
    DINSDAG
    1700 - 1800
    1815 - 1915JO13-1 | JO13-2 | JO13-3JO12-1 | JO12-2 | JO12-3 | JO12-4keepersJO15-1| JO15-2
    1915 - 2030JO19-1| JO19-2ZO5| ZA 5keepersJO17-1 | JO17-2
    2030 - 2145ZO-4 | ZO-7 | ZO-6MANNENSELECTIEkeepersMANNENSELECTIE
    WOENSDAG
    1330 - 1445JO8-1| JO8-2| JO8-3 | JO8-4JO7-1| JO7-2| JO7-3| JO7-4
    1700 - 1800
    1800 - 1900JO11-1 | JO11-2 | JO11-3| JO11-4JO9-1| JO9-2| JO9-3|JO9-4keepers JO10-1 | JO10-2 | JO10-3 | JO10-4
    1900 - 2015MO15-1 | MO15-2JO19-3|JO19-4| G1keepers JO15-3| JO15-4
    2015 - 2145VR-3 | VR-4DAMESSELECTIEBavel 45+JO17-3 | JO17-4|JO17-5
    DONDERDAG
    1700 - 1800
    1815 - 1915JO13-1 | JO13-2 | JO13-3JO15-1| JO15-2keepersJO12-1 | JO12-2 | JO12-3 | JO12-4
    1915 - 2030ZA-2 | JO19-1/JO19-2JO17-1| JO17-2keepers
    2030 - 2145ZO-3 | ZA-4 | ZA-3 (nieuw)MANNENSELECTIEkeepersMANNENSELECTIE
    VRIJDAG
    1700 - 1800
    1800 - 1900BAVELPLUS
    1915 - 2030DAMESSELECTIEVR-3 | VR-4 | ZA 3 ( oud)DAMESSELECTIE
    2030 - 2200