• HUISREGELS KLEEDKAMERS EN VELDEN

• Laat geen waardevolle spullen achter in de kleedkamer.
    • Wees zuinig op alle materialen die je mag gebruiken, dus ook op de velden en kleedkamers.
    • Indien er twee teams in 1 kleedkamer zitten (helaas hebben wij ook een beperkte capaciteit), gebruik dan ieder één zijde van de kleedkamer.
    • v.v. Bavel heeft een beperkt aantal ‘inschiet-ballen’ ter beschikking. Zorg dat deze ballen voor aanvang van de wedstrijd weer ingeleverd zijn bij de accommodatie- / terreinbeheerders.
    • De warming up mag op de trainingsvelden (oefenhoek en E-veld) en het kunstgrasveld worden gedaan en niet op het wedstrijd-gras-veld (A-veld en C-veld) . Het is niet toegestaan om in de rust even een balletje te trappen in het strafschopgebied! Wees zuinig op onze velden. Gras groeit ’s winters niet en in het voorjaar wil iedereen ook nog op groene velden spelen!
    • Schoenen buiten uitkloppen voor het betreden van de kleedkamer.
    • Breng in de rust de thee/limonade dragers terug naar het keukentje.
    • Zorg dat de kleedkamers schoon achtergelaten worden. Dus afval in de bak werpen en de vloeren schoon trekken met een beetje water.
    • Het achterlaten van drankverpakkingen, flesjes en glazen op en rond de speelvelden is niet toegestaan. Gooi dergelijk afval in de daarvoor bestemde afvalbakken of breng het terug naar de kantine.
    • Het is niet toegestaan muziek te draaien in de kleedkamers.
    • Het is niet toegestaan alcoholische dranken te nuttigen en/of te roken in de kleedkamers.
    • Drugsbezit en drugsgebruik binnen en om de v.v. Bavel-accomodatie is verboden en zal direct leiden tot een veld/complex verbod.
    • Een ieder heeft respect voor andermans eigendommen. Een lid en/of gast van v.v. Bavel is hoofdelijk aansprakelijk voor een door hem/haar persoonlijk aangerichte schade c.q. vernieling.
    • Meld aan de leider of vertegenwoordiger van de vereniging als iets kapot is gegaan.
    • Aanwijzingen van de aanwezige accommodatie- / terreinbeheerders dienen altijd te worden opgevolgd.