• Aannamebeleid

v.v. Bavel is een club met meer dan 250 vrijwilligers. De vrijwilligers vormen het hart van onze vereniging. Zonder hen kunnen wij niet bestaan en zouden onze bijna 1.000 leden niet wekelijks kunnen genieten van wedstrijden, trainingen en/of een bezoek aan de kantine.

Uitgangspunt is dat iedereen die v.v. Bavel een warm hart toedraagt vrijwilliger kan worden. Het is wenselijk dat vrijwilligers lid zijn van de vereniging, maar dit is geen voorwaarde.

Om ervoor te zorgen dat we nu en in de toekomst blijven werken met vrijwilligers met integere bedoelingen, geldt er een korte procedure die doorlopen moet worden, voordat iemand vrijwilliger kan worden.

PROCEDURE

• Een kennismakingsgesprek met een bestuurs- of commissielid. Tijdens dit gesprek wordt de vrijwilliger geattendeerd op de website van de club, waarop o.a. de gedragsregels, de huisregels, het sanctiebeleid en informatie over de vertrouwenspersonen gepubliceerd zijn.
    • Voor een vrijwilliger die is betrokken bij jeugdleden, wordt een VOG-verklaring aangevraagd. Deze moet iedere drie jaar worden vernieuwd. In onderling overleg kunnen referenties worden gevraagd bij verenigingen waar de vrijwilliger eerder actief is geweest.
    • Aan trainers en leiders van jeugdteams wordt gevraagd deel te nemen aan de jaarlijkse bijeenkomst tijdens de seizoensopening. Hierbij wordt o.a. de handleiding Jeugdleiders uitgereikt en toegelicht.
  • Maatschappelijke Stage

Zoek je een plek voor een maatschappelijke stage? Dan ben je bij ons van harte welkom!

Is voetbal echt jouw ding en wil je dat combineren met je stage? Stuur dan een mail naar vrijwilligers@vvbavel.nl voor meer informatie. Vermeld je naam, leeftijd en opleiding en geef een korte omschrijving van je stage-eisen. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.